مقالات و اخبار مجموعه اخبار / مقالات و آموزش ها

طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی برای کسب و کار ها

0 نظرات
4319
10 مهر 1396

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی برای کسب و کار ها

تلفن های هوشمند راه کسب در آمد و ارتباط با مشتریان و کاربران را به طور کلی تغییر داده اند. امروزه در شرکت های توسعه نرم افزار موبایل، تعداد زیادی اپلیکیشن موبایل با هدف امنیت اطلاعات موبایل ها ، طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی ، اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی و بسیاری موارد دیگر طراحی می شود که تلفن های هوشمند را به یک دستیار همه کاره تبدیل کرده است.
مشتریان معمولا در خواست دارند تا بتوانند خدمات جدید و نوینی را از اپلیکیشن های موبایل دریافت کنند. همین امر باعث شده تا توسعه اپلیکیشن موبایل با چالش جدیدی رو به رو شود. کسب و کار ها برای بقا در صنعت و حوزه فعالیت خود، باید به طور منظم نیاز های مشتریان را شناسایی کنند و نحوه ارائه خدمات خود را به روز کنند.
امروزه توسه اپلیکیشن موبایل اختصاصی به یک موضوع داغ در کسب و کارها تبدیل شده است. با توجه بر تنوع کسب و کارها توسعه اپلیکیشن موبایل اختصاصی کاملا بستگی به حوزه فعالیت و نوع خدمات و محصولی که یک کسب و کار به مشتری ارائه می دهد دارد.در طول مسیر توسعه اپلیکیشن موبایل اختصاصی برای اینکه کاربران بتوانند به خوبی با آن ها ارتباط برقرار کنند، نیاز است که نیاز های کاربران به درستی بررسی شود. در صورتی که کسب و کار شما یک کسب و کار سنتی می باشد و برای هوشمند سازی آن ایده ای دارید، مقاله مراحل تبدیل ایده به اپ موبایل می تواند در این مسیر، راهنمای اولیه شما باشد.

مزایای توسعه اپلیکیشن موبایل اختصاصی

افزایش اپلیکیشن های موبایل در هر حوزه ای باعث شده است تا کاربران با تکنولوژی که هر روز در حال پیشرفت است ارتباط نزدیک تری پیدا کنند و بخشی از زندگی روزمره آن ها شود. از آن جایی که اپلیکیشن های موبایل در حوزه های مختلف و با اهداف مختلفی نظیر : اپلیکیشن های حوزه سرگرمی ، پیام های شخصی و شبکه های اجتماعی ، بازاریابی ، ارسال پیام متنی و چت های گروهی ، اپلیکیشن های فروشگاهی ، ثبت در خواست ، رای گیری و غیره سبب شده کاربران تلفن های هوشمند حالا دیگر تقریبا در هر زمان و هر مکانی بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خودشان دسترسی داشته باشند.

بهبود کارآیی کسب و کار

هوشمند سازی کسب و کار های مزایای بسیاری دارند که اولین و تقریبا مهم ترین آن ها بهبود و افزایش بهره وری یک کسب و کار می باشد. اپلیکیشن های صنعتی در محیط های صنعتی به کمک صاحبان کسب و کارها می آیند تا بتوانند مدیریت فرآیند های کاری را در دست بگیرند. همچنین یکی از مواردی که بسیار برای مدیران کسب و کار ها می تواند مفید باشد ارائه گزارشات می باشد.

تهیه گزارش به صورت سنتی و دستی به زمان زیادی احتیاج دارد و به دلیل خطاهای انسانی که در حین جمع آوری گزارش ممکن است رخ دهد، درصد صحت گزارش را کاهش می دهد. اما دریافت گزارشات از طریق اپلیکیشن ها تنها با زدن چند دکمه ممکن می باشد و با حذف خطای انسانی ، گزارش دریافتی کاملا صحیح می باشد.

ارتباط با مشتری را بهبود می بخشد

مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مباحث داغ در حوزه تجارت می باشد. با توسعه اپلیکیشن موبایل ، جذب مشتریان برای سرویس و محصول شما ساده می شود. طراحی اپلیکیشن های اختصاصی به شما اجازه می دهد به روز رسانی های اصلاح شده مربوط به مشتری های موجود خود را در زمان واقعی ارسال کنید. علاوه بر این، شما می توانید انتخاب کنید که به چه اطلاعاتی از مشتری خود احتیاج دارید، دسترسی به جزئیات و رفتار مشتری و بازخورد آن به رویداد های در جریان کسب و کار شما ، کمک می کند تا روابط بلند مدت را با مشتریان بهتر کنید. برای مثال در صورتی که شما محصول خاصی را به فروش می گذارید که پیش از این در بازه های متفاوتی توسط مشتری خریداری شده است ، با ارسال نوتیفیکیشن می توانید او را از فروش محصول آگاه سازید و به این ترتیب مشتری دوباره نزد شما باز می گردد.

امنیت داده ها

زمانی که صحبت از طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی به میان می آید، امنیت اطلاعات یکی از مواردی است که باید به دقت بررسی شود. زمانی که اپلیکیشن برای استفاده مشتریان یک کسب و کار طراحی شده است، در اینجا دیگر امنیت اطلاعات یک سازمان مطرح نیست. اطلاعات شخصی مشتریانی که از اپلیکیشن بهره می برند نیز باید از امنیت بالای برخوردار باشند. به همین دلیل است که همواره توصیه می شود برای طراحی اپ موبایل از یک گروه توسعه اپلیکیشن راهنمایی بگیرید.
وجود متخصص امنیت شبکه ، تستر اپلیکیشن ، طراح رابطه کاربری برای طراحی اپ موبایل کارآمد میتواند بسیار به بهره بری کاربران شما از اپلیکیشن موبایل اختصاصی کسب و کار شما کمک کند.

0.0
آخرین ویرایش: دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۰۴
مطالب مرتبط: طراحی وبسایت تخصصی هتل و اقامتی بهمراه رزرواسیون آنلاین ده قدم برای افزایش ترافیک وب سایت طراحی سایت آژانس مسافرتی طراحی اپلیکیشن – اصول طراحی اپلیکیشن کاربر پسند طراحی سایت نکاتی برای افزایش رتبه سایت در الکسا تجارت و کسب و کارهای اینترنتی مجوز فروشگاه اینترنتی _ چگونه برای فروشگاه اینترنتی مجوز بگیریم؟ انواع طراحی سایت بر اساس رابط کاربری وب - گرافیک در دنیای امروز طراحی سایت امریست لازم و ضروری
design Mobile Application اختصاصی طراحی اپلیکیشن موبایل مزایای

بدون نظر...

پاسخ بگذار

آدرس ایمیل شما منتشر نشده است.